WhatsApp, Durum Sekmesine Reklam Ekleyerek Kullanıcı Deneyimini Değiştiriyor
Meta şirketi, WhatsApp kullanıcılarını yakından ilgilendiren önemli bir değişikliği duyurdu. Artık “Durum” sekmesine reklam ekleyerek işletmelerin potansiyel müşterilere daha kolay ulaşmasını hedefliyor.
Kullanıcılar, bu yeni özellik sayesinde tanıtılan ürün veya hizmetlerle doğrudan sohbet başlatabilecekler. Ancak şirket, bu reklamların sadece “Güncellemeler” sekmesinde görüneceğini ve kişisel sohbetleri etkilemeyeceğini vurguluyor.
WhatsApp verilerine göre, Durum sekmesi her gün 1,5 milyar kullanıcı tarafından aktif bir şekilde kullanılıyor. Bu yeni özellikle işletmelerin doğrudan kullanıcılara ulaşması ve etkileşim kurması bekleniyor.