Bülent Arınç’tan Kılıçdaroğlu’na tepki: ‘Bana özür borcu var’

TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, mahkeme kararıyla CHP yönetimine atanan Kemal Kılıçdaroğlu’na tepki gösterdi. Onlar TV’de yazarımız Barış Terkoğlu’na konuşan Arınç, Kılıçdaroğlu’nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerinin haksız olduğunu savunarak özür beklediğini söyledi. Arınç, “Özgür Özel ile iki kez görüştük ve ikisinin de CHP’nin iç meseleleriyle uzaktan yakından ilgisi yoktu. İlk görüşmemiz, Manisa’da vefat eden iki belediye başkanımız için taziye niteliğindeydi. İkincisi ise Manisa’da her Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediğim iftar ve mevlit programına kendisini davet etmemle ilgiliydi. Daha sonra Meclis’teki makam odama iade-i ziyarette bulundu; orada da yalnızca Manisa’yı ve Türkiye gündemini konuştuk” ifadelerini kullandı. “CHP’NİN İÇ İŞLERİNE DAİR TEK KELİME…

Bülent Arınç’tan Kılıçdaroğlu’na: Bana özür borcu var

Meclis eski Başkanı Bülent Arınç, hakkında ortaya atılan iddialar nedeniyle Kemal Kılıçdaroğlu’na tepki gösterdi. Barış Terkoğlu’na konuşan Arınç, Kılıçdaroğlu’nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerinin haksız olduğunu savunarak özür beklediğini söyledi. KILIÇDAROĞLU İLE GÖRÜŞMESİNİ ANLATTI Yaklaşık üç yıl önce Kılıçdaroğlu’nu yeni çalışma ofisinde ziyaret ettiğini belirten Arınç, görüşmede kendisine iyi temennilerde bulunduğunu anlattı. ÖZGÜR ÖZEL İLE TEMASLARINA AÇIKLIK GETİRDİ CHP lideri Özgür Özel ile gerçekleştirdiği görüşmelerin CHP’nin iç siyasetiyle ilişkilendirilmesine karşı çıkan Arınç, temasların tamamen farklı gerekçelerle yapıldığını söyledi. Arınç, “Özgür Özel ile iki kez görüştük ve ikisinin de CHP’nin iç meseleleriyle uzaktan yakından ilgisi yoktu. İlk görüşmemiz, Manisa’da vefat eden iki belediye…